سلامتی و تندرستی

رازهای زندگی سالم

سلامتی و تندرستی

رازهای زندگی سالم

نمایش تصاویر اینستاگرام در سایت با اتصال به وردپرس

در ادامه به آموزش نحوه نمایش تصاویر اینستاگرام در سایت با اتصال آن به وردپرس به سادگی کپی کردن کد درونی‌ آن‌ها می‌پردازیم.

نمایش تصاویر اینستاگرام

 

ادامه مطلب ...

رپورتاژ خبری و افزایش بازدید صفحات سایت

رپورتاژ خبری یا رپرتاژ اگهی خبری نوعی از رپورتاژ آگهی است که در قالب یک نوع خبر، اطلاعات مربوط به شغل یا صفحه وب شما را در سایتهای خبری منتشر می کند. این امر باعث دیده شدن بیشتر خدمات شما و در نتیجه افزایش بازدید صفحات شما می گردد. رپورتاژ خبری انواع گوناگون دارد اما ساده ترین حالت آن این است که تا حدی شما با متن رپورتاژ خود قصد اطلاع رسانی کسب و کار خود در قالب اخبار داشته باشید. چون کاربران اخبار سایتها را دنبال می کنند و وقتی رپورتاژ شما در دسته بندی خبری قرار می گیرد در واقع بعنوان خبر مطرح می شود و مخاطبان بیشتری را جذب خود می کند.

رپورتاژ خبری

ادامه مطلب ...

پیج آتوریتی معیاری جهت تشخیص موفقیت سایت

پیج آتوریتی (page authority) معیاری قدرتمند برای تشخیص میزان موفقیت سایت ها است. هر سایت علاوه بر سئو و طراحی سایت از جنبه دیگری مثل پیج آتوریتی (page authority) مورد بررسی قرار می گیرد. زیرا ممکن است سایتی که سئو خوبی دارد تنها در چند کلمه کلیدی سئو سایت را بهبود بخشیده باشد و از نظر کلی نمی توان گفت که سایت، سایت قوی ای است. در نتیجه برای تشخیص قوی بودن یک سایت می توان از پیج آتوریتی (page authority) استفاده کرد. تعریف دقیق تری از پیج آتوریتی (page authority) را می توان طبق تعریف سایت MOZ این گونه بیان کرد: پیج آتوریتی (page authority) یا به اختصار PA یک امتیاز پردازش شده توسط سایت MOZ است که پیش بینی می کند یک صفحه در میان نتایج موتورهای جستجو چه امتیازی خواهد داشت. امتیاز پیج آتوریتی (page authority)، امتیازی بین 0 تا 100 می باشد که هر چه قدر این امتیاز به 100 نزدیک تر باشد به معنی توانایی بیشتر سایت خواهد بود.

پیج آتوریتی

ادامه مطلب ...

بررسی خرید بک لینک ارزان و قدرتمند

امروزه در همه جای نت صحبت از بک لینک می باشد. بک لینک ها دارای ارزشی هستند که سایت های اینترنتی توسط آن به موتورهای جستجو معرفی گردیده و رتبه بندی می شوند. در این مثال قصد داریم به شما توضیح دهیم که بک لینک قدرتمند چیست و چرا باید ما برای خرید بک لینک ارزش قائل باشیم.

بک لینک

ادامه مطلب ...

بررسی کامل بیماری عصبی فلج تاد

فلج تاد در برخی از افراد مبتلا به صرع تجربه می‌شود. این وضعیت پس از تشنج و زمانی که حرکت تمام یا بخشی از بدن غیرممکن است، اتفاق می‌افتد. صرع نوعی بیماری است که باعث ایجاد فعالیت الکتریکی در مغز شده و می‌تواند برای مدت کوتاهی عملکرد آن را متوقف سازد. هیچ دلیل مشخصی برای فلج تاد وجود ندارد و علائم آن با توجه به بخشی از مغز که تحت تاثیر قرار می‌گیرد، متفاوت خواهد بود اما به طور معمول می‌تواند شامل مشکلات موقتی در دید و گفتار و همچنین کاهش تحرک باشد. فلج تاد در موارد نادر ممکن است در افرادی که مبتلا به صرع نیستند نیز تاثیر بگذارد مانند افرادی که دچار آسیب به سر شده باشند.

فلج تاد

ادامه مطلب ...