سلامتی و تندرستی

رازهای زندگی سالم

سلامتی و تندرستی

رازهای زندگی سالم

رپورتاژ خبری و افزایش بازدید صفحات سایت

رپورتاژ خبری یا رپرتاژ اگهی خبری نوعی از رپورتاژ آگهی است که در قالب یک نوع خبر، اطلاعات مربوط به شغل یا صفحه وب شما را در سایتهای خبری منتشر می کند. این امر باعث دیده شدن بیشتر خدمات شما و در نتیجه افزایش بازدید صفحات شما می گردد. رپورتاژ خبری انواع گوناگون دارد اما ساده ترین حالت آن این است که تا حدی شما با متن رپورتاژ خود قصد اطلاع رسانی کسب و کار خود در قالب اخبار داشته باشید. چون کاربران اخبار سایتها را دنبال می کنند و وقتی رپورتاژ شما در دسته بندی خبری قرار می گیرد در واقع بعنوان خبر مطرح می شود و مخاطبان بیشتری را جذب خود می کند.

رپورتاژ خبری

رپورتاژ خبری از ارکان سئو خارجی سایت

رپرتاژ خبری وقتی در سایتها در قالب خبر منتشر می شود و با توجه به لینک سازی های انجام شده در آن به سرعت رشد سایت شما را به همراه خواهد داشت. این رشد را مدیون مفهوم سئو خارجی هستیم چرا که از نظر گوگل وقتی خارج از سایت شما لینک هایی به صفحات سایت شما اشاره دارند. شما دارای اعتبار و درجه بالاتر هستید نسبت به سایتهایی که این اتفاق برای آنها کمتر افتاده. پس با درج رپرتاژ آگهی های متعدد و اصولی می توان از رقبا پیشی گرفت و به رتبه های بالا دست پیدا کرد.

رپورتاژ خبری برای لینک دائمی

رپورتاژ خبری

بسیاری از مدیران وب سایتها با خرید رپورتاژ خبری می توانند به راحتی بک لینک سایت خود را به صورت دائمی در بین متن رپورتاژ درج نماید. و در واقع به طور دائم در سایت های خبری حضور داشته باشند. این امر از نظر سئو بسیار حائز اهمیت بوده و به سایت شما رتبه اعتبار بیشتری می بخشد.

  •  این تبلیغات دائمی است و هزینه تمدید ندارد پس برد زمانی با کسی است که زودتر شروع میکند
  • این تبلیغات به خاطر اینکه در قالب مقاله است خاصیت افزایش فروش و تبلیغاتی مداوم هم دارد.
منبع: آسان سئو
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.