سلامتی و تندرستی

رازهای زندگی سالم

سلامتی و تندرستی

رازهای زندگی سالم

9 روش جهت مراقبت از موی فر شده

فر کردن موها به روش‌های مختلف و با ابزارهای متفاوت انجام می‌گیرد. موهای فر شده دائمی معمولا تا 6 ماه دوام دارند و پس از گذشت این زمان به حالت عادی خود بازمی‌گردند. معمولا افراد دارای موهای صاف و لخت، تمایل به فر کردن موهای خود دارند، اما مسئله تنها فر کردن موها نیست، بلکه مراقبت از موی فر شده بسیار مهم‌تر از آن است. افراد دارای موهای صاف اغلب دارای موهای نرم و لطیفی هستند، اما فر کردن مو موجب خشکی می‌شود. در این مقاله به روش‌های مراقبت از موی فر شده خواهیم پرداخت.

مراقبت از موی فر شده

روش‌هایی جهت مراقبت از موی فر شده

استفاده از مواد فر کننده مو ممکن است تا حدودی به بافت موها آسیب رسانده و موجب خشکی آن‌ها شود، بنابراین مراقبت و رسیدگی به موها بسیار حائز اهمیت است. هیچگاه موهای فر شده را به حال خود رها نکنید، زیرا در این صورت موهایتان از حالت فر به وز در آمده و دچار مشکل خواهید شد. به گزارش مجله پزشکی آسان طب برای فر کردن مو به یک فرد ماهر و با تجربه مراجعه نمایید و در صورتی که خودتان این کار را انجام می‌دهید، باید بسیار دقت کنید و همه جوانب را در نظر بگیرید تا موهایتان دچار آسیب نشده و نسوزد.

استفاده از نرم کننده مو

مراقبت از موی فر شده

پس از شامپو زدن، به موهای خود نرم کننده بزنید. نرم کننده از خشکی، پیچ خوردگی و شکنندگی موهایتان جلوگیری کرده و نرمی و لطافت را به موهای شما هدیه می‌دهد، بدین منظور استفاده از نرم کننده را فراموش نکنید. برای انجام این کار، نرم کننده را به آرامی بر روی ساقه موها ماساژ داده و پس از اینکه نرم کننده تمام موها را فراگرفت، با یک کلاه موهایتان را به مدت 20 دقیقه بپوشانید.

منبع: آسان طب

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.