سلامتی و تندرستی

رازهای زندگی سالم

سلامتی و تندرستی

رازهای زندگی سالم

نمایش تصاویر اینستاگرام در سایت با اتصال به وردپرس

در ادامه به آموزش نحوه نمایش تصاویر اینستاگرام در سایت با اتصال آن به وردپرس به سادگی کپی کردن کد درونی‌ آن‌ها می‌پردازیم.

نمایش تصاویر اینستاگرام

 

نمایش تصاویر اینستاگرام در سایت وردپرسی

اینستاگرام امروزه به عنوان محبوب‌ترین بستر به اشتراک گذاری تصاویر به حساب می‌آید و بسیاری از عکس‌های داغ و مهم را می‌توان در آن یافت که ممکن است نیاز باشد این تصاویر ار در سایت خود نشان دهید. اما با توجه به عدم امکان ذخیره مستقیم و یا آدرس دهی به تصاویر اینستاگرام و یا کمبود فضا، می‌توان با استفاده از کد اختصاصی هر پست برای نمایش تصاویر اینستاگرام در سایت‌ها استفاده نمود که در این آموزش به نحوه قرار دادن و نمایش تصاویر اینستاگرام در وردپرس می‌پردازیم.

افزودن پست و نمایش تصویر اینستاگرام در سایت

نمایش تصاویر اینستاگرام

اکنون که آدرس پیوند یکتا تصویر اینستاگرام را بدست آورده‌اید؛ به آسانی با مراجعه به بخش پیشخوان وردپرس سایت خود، در یک برگه یا پست جدید و یا از قبل آماده شده، وارد بخش ویرایشگر آن شوید.

در نقطه ای که می‌خواهید تصویر را قرار دهید برای یک بار دکمه Enter را زده و یک خط فاصله ایجاد کنید.

اکنون لینک از قبل کپی شده را پیست کرده و مجددا دکمه Enter را فشار دهید. وردپرس به طور خودکار با تشخیص لینک، تصویر اینستاگرام را نمایش واهد داد که اکنون می‌توانید با انتشار و یا بروزرسانی پست و یا برگه خود در وردپرس، آن را در سایت نمایان کنید.

منبع: آسان سئو

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.