سلامتی و تندرستی

رازهای زندگی سالم

سلامتی و تندرستی

رازهای زندگی سالم

پیج آتوریتی معیاری جهت تشخیص موفقیت سایت

پیج آتوریتی (page authority) معیاری قدرتمند برای تشخیص میزان موفقیت سایت ها است. هر سایت علاوه بر سئو و طراحی سایت از جنبه دیگری مثل پیج آتوریتی (page authority) مورد بررسی قرار می گیرد. زیرا ممکن است سایتی که سئو خوبی دارد تنها در چند کلمه کلیدی سئو سایت را بهبود بخشیده باشد و از نظر کلی نمی توان گفت که سایت، سایت قوی ای است. در نتیجه برای تشخیص قوی بودن یک سایت می توان از پیج آتوریتی (page authority) استفاده کرد. تعریف دقیق تری از پیج آتوریتی (page authority) را می توان طبق تعریف سایت MOZ این گونه بیان کرد: پیج آتوریتی (page authority) یا به اختصار PA یک امتیاز پردازش شده توسط سایت MOZ است که پیش بینی می کند یک صفحه در میان نتایج موتورهای جستجو چه امتیازی خواهد داشت. امتیاز پیج آتوریتی (page authority)، امتیازی بین 0 تا 100 می باشد که هر چه قدر این امتیاز به 100 نزدیک تر باشد به معنی توانایی بیشتر سایت خواهد بود.

پیج آتوریتی

معیارهای پیج آتوریتی توسط سایت MOZ

پیج آتوریتی (page authority) پایه تشخیص امتیاز دادن به سایت ها را به کمک ابزار Mozscape انجام می دهد که این امتیاز دهی وابسته به موارد مختلفی است مثل:

  • تعداد لینک ها
  • میزان اعتبار لینک ها
  • تولید محتوای اختصاصی
  • فعالیت در شبکه های اجتماعی
  • و…

نکات مهم در رابطه با پیج آتوریتی (page authority)

پیج آتوریتی

پیج آتوریتی (page authority) جایگزین ابزار پیج رنک گوگل است که به خوبی توانسته است نبود پیج رنک را جبران کند. زمانی که گوگل اعلام کرد که دیگر این الگوریتم آپدیت نخواهد شد سئو کاران بسیار نگران این مسئله بودند که چگونه می توان معیار دقیقی برای قدرتمندی یک سایت داشت. شاید زمانی هم پیج آتوریتی (page authority) نیز حذف شود و ابزاری دیگر برای سنجش اعتبار سایت ها در نظر گرفته شود ولی در حال حاضر بهترین معیار برای بررسی وضعیت سایت ها امتیاز پیج آتوریتی (page authority) می باشد.

منبع: آسان سئو

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.