سلامتی و تندرستی

رازهای زندگی سالم

سلامتی و تندرستی

رازهای زندگی سالم

آیا عمل زیبایی واژن یا لابیاپلاستی خطرناک است؟

اصطلاح لابیاپلاستی یا عمل زیبایی واژن روشی است که در آن طول لبه کوچک یا فرج (لبه درونی عضوی از دستگاه تناسلی زنانه) کاهش می‌یابد. این روش شایع‌ترین شیوه زیبایی واژن است که می‌تواند پیچ خوردگی یا کشیدگی لبه کوچک را کاهش دهد. زنان به دلایل مختلفی عمل زیبایی واژن را انتخاب می‌کنند که پیچ خوردگی و کشیدگی لبه‌های فرج نمونه‌هایی از آن محسوب شده و ممکن است به هنگام دوچرخه سواری، مقاربت، خارش، تحریک یا از روی آگاهی برای فرد به وجود آید. مطالعه مطلب مشکلات واژن برای شما خالی از لطف نخواهد بود. 

عمل زیبایی واژن

 

هدف از انجام عمل زیبایی واژن

هدف از انجام این عمل زیبایی، کاهش لبه فرج است اما برخی از زنان تمایل به کاهش اندازه یا طول لبه داخلی واژن خود دارند. این جراحی ممکن است در برخی موارد به علت برطرف کردن نامتقارن بودن لبه‌های دستگاه تناسلی زنانه نیز انجام شود. به طور کلی، هدف بیشتر زنان، داشتن واژنی با ظاهر زیبا می‌باشد، البته برخی از زنان نیز به علت بروز مشکلاتی در رابطه جنسی، تمرینات ورزشی و احساس ناراحتی در لباس پوشیدن نیز متقاضی این جراحی هستند. بهتر است بدانید که بیرون زدگی لبه‌های داخلی واژن یک امر طبیعی است، اما در صوری که لبه‌های واژن بزرگ باشد، ممکن است باعث درد، ناراحتی و حتی احساس خجالت در فرد شود. پس در مجموع می‌توان گفت که عمل زیبایی واژن موجب احساس بهتر در زنان شده و از لحاظ جنسی و جسمی زندگی بهتری خواهند داشت. در زیر به صورت خلاصه و موردی هدف از انجام عمل زیبایی واژن در زنان را بیان می‌کنیم:

  • داشتن ظاهری زیبا و تمیز
  • درد به هنگام رابطه جنسی
  • اصلاح عدم تقارن ظاهری واژن

انجام عمل زیبایی واژن با لیزر

عمل زیبایی واژن

یکی از جدیدترین روش‌های روز دنیا در عمل‌های زیبایی زنان و خصوصا عمل زیبایی واژن، استفاده از لیزر است. دقت بالای لیزر در برش بافت، موجب نتیجه بهتر عمل خواهد شد، همچنین عوارض احتمالی عمل بسیار کم شده و فرد می‌تواند پس از حدود نیم تا یک ساعت استراحت در مطب، بدون هیچ مشکلی به خانه برگشته و به کارهای روزمره خود بپردازد.

منبع: آسان طب

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.