سلامتی و تندرستی

رازهای زندگی سالم

سلامتی و تندرستی

رازهای زندگی سالم

Call To Action یا فراخوان عمل در سئو

فراخوان عمل یا Call To Action چیزی است که حتما در مورد آن زیاد شنیده اید. اما چگونه باید مردم را به آن کلیک کردن بر روی ها دعوت کرد؟ چگونه باید دکمه فراخوان عمل را طراحی کرد؟ چگونه باید آن ها را به هوشمندترین حالت ممکن ایجاد کرد؟ فراخوان عمل ها را در کجا قرار دهیم که افراد مختلفی که به وب سایت شما می آیند آن ها را ببینند؟

فراخوان عمل

فراخوان عمل یا Call To Action چیست؟

فراخوان عمل (معمولا به اختصار CTA نامیده می شود) یک تصویر یا یک متن کوتاه است که باعث می شود بازدیدکنندگان، کاربران و مشتریان شما اقدام به کاری بکنند که شما می خواهید. CTA کاملا به معنای واقعی کلمه، به معنی “تماس یا دعوت به انجام یک کار” است.

اقداماتی که می خواهید مردم انجام دهند، می تواند هر چیزی باشد؛ مانند:

  • کتاب الکترونیکی را دانلود کنید
  • ثبت نام برای یک وبینار در همین لحظه
  • کوپن تخفیف را از این جا دریافت کنید
  • آخرین فرصت برای حضور در رویداد یا event
  • و…

طرح چشم گیر

فراخوان عمل

کسی که می خواهد دیگران بر روی CTA کلیک کنند، ابتدا باید آن را طوری طراحی کند که به راحتی بتوان آن را بین هزاران کلمه به صورت متمایز دید و به اصطلاح CTA بتواند به راحتی جلب توجه کند.
اگر می خواهید CTA شما نشان دهنده نام تجاری برند شما باشد: رنگ CTA های خود را طوری انتخاب کنید که با طراحی وب سایت شما سازگار باشد؛ همچنین به جز انتخاب رنگ، ابعاد آن ها باید به اندازه کافی بزرگ به نظر برسد (ما نمونه های زیادی را بررسی کردیم و دیدیم که در سایت های زیادی ابعاد CTA ها را با 225px و 45px به بالا انتخاب کرده بودند.)

منبع: آسان سئو

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.