سلامتی و تندرستی

رازهای زندگی سالم

سلامتی و تندرستی

رازهای زندگی سالم

استارتاپ چیست و چگونه یک استارتاپ موفق ایجاد کنیم؟

استارتاپ و دنیای کسب و کارهای نو پا این روز ها بسیار داغ است و هر کس که کمتر سرمایه ای دارد فکر شروع یک کسب و کار به سبک استارت آپ به ذهنش می رسد.
این که شما به دنبال خواندن مطلبی با عنوان استارتاپ هستید می تواند چند دلیل داشته باشد:

  • سرمایه ای دارید و نمی دانید آن را در چه راهی صرف کنید.
  • ایده ای دارید و می خواهید آن را عملی کنید.
  • از شغل خود خسته شده اید و تصمیم دارید، خود کارآفرین شوید و سبک کاری خود را عوض کنید.
  • نمونه ای از استارتاپ های خارجی را دیده اید و به این نتیجه رسیده اید که چنین استارتاپی در ایران نیز می تواند بسیار نتیجه مثبت بدهد.
  • و یا فقط این کلمه را شنیده اید و می خواهید در مورد استارتاپ ها بدانید.

استارتاپ یا ایجاد کار نو

تعریف ساده ای از استارتاپ

اگر ایده ای دارید و فکر می کنید که ایده شما عملی است، شما مرحله اول انجام گرفتن یک استارتاپ را انجام داده اید. ایده شما می تواند یک ایده، بدون نیاز به اینترنت و فناوری باشد و چه بهتر اگر این ایده نو با فناوری و اینترنت نیز همراه شده باشد. این که خیاطی لباس ها را به سبکی جدید بدوزد و روشی جدید برای دوخت لباس ها ابداع کند نوعی استارتاپ محسوب می شود. کسب و کارهای جدید و نوپایی که با کمک اپلیکیشن ها و دنیای اینترنت رونق یافته اند نیز استارتاپ هستند که البته این دسته از استارتاپ ها را بیشتر از دسته دیگر به عنوان استارتاپ می شناسند. نمونه استارتاپ های شکل گرفته به کمک اینترنت و فناوری در ایران را می توان اسنپ و الوپیک دانست که به خوبی در بین مردم جا باز کرده اند و استارتاپ های موفقی هم هستند.

روش های ایجاد استارتاپ

1) کاملا تعهد داشته باشید

کارآفرینان موفق، افرادی هستند که کاملا به کارهای تجاری خود متعهد هستند. شما باید آماده باشید که قلب و روح خود را به کاری که انجام می دهید ببخشید.
شما باید واقعا به محصول و یا سرویس تازه کار خود اعتقاد و باور داشته باشید و آماده باشید که ساعت ها کار کنید تا دیگران با روی کار آمدن این خدمات شما مانند خودتان به خوب بودن خدمات شما باور داشته باشند.

منبع: آسان سئو

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.