انتقادات مشتریان و این که آن ها در نظر سنجی سایت و شبکه های اجتماعی شرکت کنند از همه نظر برای ما سود آور خواهد بود. این کار برای سایت باعث می شود موتورهای جستجو بیشتر به سایت ما اهمیت دهند و در شبکه های اجتماعی هم باعث خواهند شد که دنبال کنندگان بیشتری نسبت به قبل دریافت کنیم. به جز این ها نظرتان مشتریان می تواند به ما کمک کند که زودتر به اهداف خود برسیم. ما زمانی که یک کسب و کار را راه اندازی می کنیم با هدف خدمت به مردم بابت خدماتی که انجام می دهیم سود دریافت می کنیم؛ حال هر چه قدر خدمات ما به خواسته مردم بیشتر باشد سود ما و تعداد مشتریان ما بیشتر خواهد شد. در نتیجه برای این کار نیازمند دانستن نظرتان مشتریانمان هستیم تا بتوانیم به بهترین شکل ممکن فعالیت خود را مانند شرکت های بزرگ و حرفه ای اداره کنیم.
راه های مختلفی برای جمع آوری نظرات مشتریان وجود دارد و نظرسنجی معمولا اولین روش است که به ذهن می رسد. اما این تنها راه برای کشف آن چه که مشتریان شما در مورد محصول و خدمات شما می گویند نیست. در واقع، شما می توانید از نظرات با ارزش مشتریانتان از طریق کانال های مختلفی اطلاع یابید: مانند شبکه های اجتماعی.
حتما بخوانید: (HEO) بهینه سازی سایت برای کاربر در 10 قدم کاربردی
شبکه
های اجتماعی یک کانال بسیار قوی میان شما و مشتریان است که می توانید از
آن برای جمع آوری نظرات مفید و با ارزش آن ها استفاده کنید. با استفاده از
شبکه های اجتماعی با میلیاردها نفر در سراسر جهان در ارتباط هستید. در
نتیجه حتما برای کسب و کار خود پروفایل هایی ایجاد کنید تا بتوانید
پشتیبانی از مشتریان رابه خوبی انجام دهید. این پشتیبانی شامل بعد از
آشنایی و قبل از آشنایی با شما و خدماتتان خواهد شد.
پروفایل های خود
را با نام تجاری و برند خود ایجاد کنید و منتظر جلب مشتریانی که خواهان
ارتباط هر چه بیشتر با شما هستند باشید؛ مطمئن باشید این راه بسیار بیشتر
به کسب و کار شما کمک خواهد کرد نسبت به تماس با مشتریان و برقراری ارتباط
تلفنی.