سلامتی و تندرستی

رازهای زندگی سالم

سلامتی و تندرستی

رازهای زندگی سالم

کلمه کلیدی یا Keyword در سئو به چه معنایی است؟

کلمه کلیدی (keywords) کلماتی هستند که ایده ها و موضوعات اصلی سایت شما در مورد آن کلمات صورت گرفته است. از نظر کاربران یا جستجوگرها، کلمات کلیدی کلماتی هستند که کاربران در موتورهای جستجو از طریق آن کلمات به دنبال پاسخ سوالات خود می گردند. اگر همه چیز بر روی صفحه سایت شما به طور صحیح بارگذاری شده باشد و اتصال درستی به تمام تصاویر، ویدئو، پادکست و غیره به کلمات و عبارات ساده سایت بر قرار شده باشد، همه این موارد می توانند کلمات کلیدی اولیه شما باشند. به طوری که کاربر با جستجوی کلمه کلیدی مرتبطی با ویدئوی سایت شما، به سایت شما می رسد. به عنوان یک صاحب وبسایت و خالق محتوا، شما می خواهید کلمات کلیدی که در صفحات خود قرار می دهید به آن چه که افراد در جستجوی آن هستند مرتبط باشد، به این ترتیب به کمک کلمات کلیدی شانس بیشتری برای پیدا کردن محتوای شما در میان نتایج وجود دارد.

حتما بخوانید: 8 راه کار برای تولید محتوا  در شبکه های اجتماعی

کلمه کلیدی

 

کلمه کلیدی به چه دلیل مهم است؟

کلمه کلیدی ها مهم هستند، زیرا آن ها بین مشکلی که کاربران به دنبال راه حل آن هستند و محتوای شما در سایتتان که محتوای مورد نیاز آن ها است ارتباط بر قرار می کنند.
هدف شما برای سئو کردن سایت خود و قرار گرفتن در رتبه بندی صفحه نتایج موتورهای جستجو (SERP)، هدایت کاربران به سایتتان از طریق کلمات کلیدی است که بر روی آن ها به صورت تخصصی فعالیت می کنید. بدون تمرکز بر روی کلمات کلیدی نمی توانید ترافیک سایتتان را افزایش دهید زیرا کاربران باید بر اساس سوالاتشان در موتورهای جستجو شما را پیدا کنند نه این که سایت شما مانند یک انبار بی استفاده فقط پر از مقاله شود.

نکات مهم در رابطه با انتخاب کلمه کلیدی مناسب

کلمه کلیدی

برخی قوانین و نکات مهم در رابطه با انتخاب کلمه کلیدی وجود دارد که باید قبل از شروع کارتان آن ها را در نظر داشته باشید؛ مانند:

1. کلمه کلیدی ارزشمند

یکی از مهم ترین نکاتی که باید در زمینه انتخاب کلمه کلیدی و تولید محتوا برای یک کلمه در نظر داشته باشید این است که کلمات کلیدی خود را برای ارائه خدمات به کاربران انتخاب کنید و در نظر داشته باشید ارزش واقعی محتوای ما زمانی بیشتر خواهد شد که این محتواها برای افراد واقعی تولید شوند نه صرفا ربات های موتورهای جستجو.

منبع: آسان سئو

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.