سلامتی و تندرستی

رازهای زندگی سالم

سلامتی و تندرستی

رازهای زندگی سالم

5 اشتباه سئو که موجب کاهش رتبه سایت می‌شود (قسمت سوم)

در این مقاله هم مانند دو مقاله دیگر با موضوع اشتباهات سئو، قصد داریم 5 اشتباه باقی مانده در رابطه با بهینه سازی سایت را برایتان شرح دهیم. اگر طبق مقالات دیگر راه کار های توضیح داده شده را انجام داده و اشتباهات مربوطه را رفع کرده باشید، با رعایت این 5 راه کار جزئی دیگر سایت شما نه تنها از لحاظ سئو به مشکلی نمی خورد بلکه به رتبه های بسیار خوبی در صفحه SERP خواهد رسید. در ادامه 5 راه کار دیگر در مورد اشتباهات سئو را برایتان شرح می دهیم:

اشتباهات سئو

اشتباهات سئو: استفاده نکردن از شبکه های اجتماعی

بهینه سازی سایت یک بعد اجتماعی نیز دارد. شاید قسمتی از کار وابسته به فعالیت هایی باشد که ما بر روی سایت انجام می دهیم اما قسمتی دیگر را باید برای جذب مخاطب انجام دهید. هر چه تعداد کاربرانی که به سایت شما می آیند بیشتر شود گوگل نیز به سایت شما رتبه بهتری در صفحه SERP خواهد داد.
در نتیجه اسفاده از شبکه های اجتماعی را از دو جنبه مهم باید در نظر داشته باشید:

  1.  سیگنال های مثبت برای سئو سایت
  2. افزایش ورودی سایت و جذب کاربران از شبکه های اجتماعی

اشتباهات سئو: تاثیر ریدایرکت ها بر سایت

اشتباهات سئو

صفحات ریدایرکت می توانند به سئو سایت صدمه بزنند اما با این حال این صفحات در هر سایتی وجود دارند. این صفحات با این که می توانند تاثیر منفی داشته باشند ولی کاربردهای مثبت و خوبی هم دارند. تنها کاری که می توان در رابطه با ریدایرکت ها انجام داد این است که استفاده از این نوع صفحات ریدایرکت را به حداقل رساند.
یکی از مشکلاتی که ریدایرکت ها برای سایت ایجاد می کنند کاهش سرعت سایت است و این که صفحات ریدایرکت شده امتیاز اصلی خود را از پیج آتوریتی دریافت نمی کنند. با این حال استفاده از ریدایرکت ها یک ضرورت است برای تمام لینک های خراب.

منبع: آسان سئو

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.