سلامتی و تندرستی

رازهای زندگی سالم

سلامتی و تندرستی

رازهای زندگی سالم

8 دلیل خروج کاربر از سایت و روش‌های پیشگیری از آن

خروج کاربر از سایت به عوامل مختلفی بستگی دارد. اگر برایتان مهم است که ورود کاربر به سایت را به نفع خودتان و کسب و کارتان مدیریت کنید باید تمامی مواردی که سبب خروج کاربر از سایت می شوند را از بین ببرید. در ادامه مقاله شما را با انواع دلایل خروج کاربر از سایت آشنا خواهیم کرد.

خروج کاربر از سایت

دلیل خروج کاربر از سایت : طراحی سایت با ظاهر قدیمی

ساختار ذهن انسان به این صورت است که در برخورد با هر چیزی در نگاه اول فقط می تواند زیبایی را تشخیص دهد و اگر از نظر زیبایی مورد پسند بود می تواند اعتماد بیشتری به آن چیز داشته باشد. سایت ها نیز باید از این قائده در طراحی خود استفاده کنند و زیبا باشند تا مردم آن ها را بیشتر قبول داشته باشند.
شاید تصور کنید که این موضوع تنها برای کسب و کارهایی که با هنر سر و کار دارند صدق می کند ولی این طور نیست. منظور از سایت زیبا سایتی نیست که بسیار رنگارنگ است و از جاوا اسکریپت های متعدد استفاده کرده است بلکه منظور سایتی است که دو تا سه رنگ مکمل در طراحی اش به کار رفته شده است و به جز طراحی سایت بر اساس سلیقه طراح، اصول رنگ شناسی با توجه به موضوع سایت رعایت شده است.

سایت هایی با سرعت لود پایین

خروج کاربر از سایت

با وجود پیشرفت تکنولوژی دیگر کمتر کسی برای باز شدن یک سایت کند وقت می گذارد و همه انتظار دارند که تمام نیازهایشان در اینترنت در کمترین زمان پاسخ داده شود. در این جا است که سرعت سایت اهمیت ویژه ای پیدا می کند و حتما باید تمامی مواردی که سبب کند شدن سایت می شوند را پیدا کرد و آن ها را بر طرف کرد. از جمله مواردی که سبب کند شدن سایت می شود:

  • استفاده از قالب های گرافیکی سنگین
  • سرور نا مناسب
منبع: آسان سئو
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.