سلامتی و تندرستی

رازهای زندگی سالم

سلامتی و تندرستی

رازهای زندگی سالم

اشتباهات سئو رایج که موجب کاهش رتبه سایت می‌شوند (قسمت دوم)

همانطور که در مقاله قبل هم در مورد اشتباهات سئو رایج توضیح داده بودیم در این مقاله نیز به ادامه ی این موضوع مهم می پردازیم تا بدانید چه کارهایی می تواند به رتبه سایت آسیب برساند. این اشتباهات ممکن است حتی توسط افراد سئوکار هم رخ دهد. اشتباهات سئو رایج ممکن است بر اثر کم توجهی و رعایت نکردن ریزه کاری های عملیات سئو رخ دهد و یا دلیل مهم تر این که، ممکن است برخی سئو کاران اطلاعات خود را به روز نکنند و سبب افت رتبه و حتی پنالتی شدن سایت بشوند. در نتیجه حتما این مقاله و مقالات مرتبط ما در مورد اشتباهات سئو رایج را مطالعه کنید تا درصد بروز اشتباه در سئو سایت را کاهش دهید.

اشتباهات سئو رایج

اشتباهات سئو رایج: استفاده نکردن از آمارگیرها

با استفاده از آمارگیرها می توانید آن چه که سایت می بیند را تجزیه و تحلیل کنید.
ابزارهای آنلاین و آمارگیرهای سئو در بسیاری از موارد رایگان هستند. از جمله ابزارهای بسیار دقیق در زمینه آمارگرفتن از سایت گوگل آنالیتیک است که ابزار خود گوگل است. تمامی ابزارهای تولید شده توسط گوگل مورد اعتماد ترین ابزارها هستند زیرا دقیق ترین اطلاعات را خود گوگل از هر سایتی دارد و دیگر ابزارهای موجود هم این اطلاعات را از پایگاه داده های گوگل دریافت می کنند. گوگل آنالیتیک توانایی های زیادی دارد که تمام کسانی که در زمینه های مختلفی از کسب و کار اینترنتی مشغول فعالیت هستند باید از آن استفاده کنند.

اشتباهات سئو رایج: رعایت نکردن لینک سازی داخلی

اشتباهات سئو رایج

تاثیر استفاده از انکر تکست ها را در محتوای سایت و مقالات خود نادیده نگیرید. اگر می خواهید ربات های گوگل زمان بیشتری در سایت شما بمانند و اطلاعات بیشتری را از سایت شما در پایگاه داده های موتورهای جستجو ثبت کنند حتما مقالات خود را به کمک انکرتکست ها به یکدیگر ارتباط دهید.
لینک سازی داخلی به کمک انکر تکست ها علاوه بر این که به ربات های گوگل دستور بیشتر ماندن در سایت را می دهند، برای افزایش بازدید دیگر صفحات سایت توسط کاربران هم کارایی دارد. در صورتی که مقالات مرتبط و یا محصولات مرتبط به یکدیگر لینک شوند شانس بالا رفتن میزان فروش بسیار افزایش خواهد یافت.

منبع: آسان سئو

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.