سلامتی و تندرستی

رازهای زندگی سالم

سلامتی و تندرستی

رازهای زندگی سالم

آشنایی با فواید بی‌نظیر آلوی کاکادو در طب سنتی

آلوی کاکادو یکی از میوه‌های بومی استرالیا است که از گیاهی به اسم Terminalia ferdinandiana عمل می‌آید. گیاه شناسان باور دارند که این گیاه عضوی از خانواده ارجون می‌باشد. امروزه به دلیل آشنایی مردم با خواص و ویژگی‌های بی نظیر این میوه، آلوی کاکادو به یکی از پرطرفدارترین میوه‌های استرالیایی تبدیل شده است. این آلو نه تنها مزه فوق‌العاده‌ای دارد، بلکه می‌تواند به شما در بسیاری از جنبه سلامتی کمک کند. مشاهدات نشان می‌دهد که بومی‌های استرالیایی اولین کسانی بوده‌اند که از خواص نهفته در آلوی کاکادو مطلع گشته و از آن به صورت مؤثری استفاده می‌کرده اند. اگر دوست دارید بیشتر با خواص و فواید این میوه آشنا شوید، ما را در ادامه همراهی کنید.

آلوی کاکادو

خواص آلوی کاکادو

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این میوه، سطح بالای ویتامین C موجود در آن می‌باشد. معمولاً از میوه‌هایی مانند پرتقال و کیوی، به عنوان مهم‌ترین منابع این ویتامین یاد می‌شود اما جالب است بدانید که ویتامین C موجود در این آلو، 100 برابر بیشتر از این میوه‌ها می‌باشد. این بدان معنی است که شما با مصرف یک عدد آلوی کاکادو، بیش از 250 درصد از نیاز خود به ویتامین C را تأمین می‌کنید. از دیگر مواد مفید موجود در این میوه می‌توان به عناصری مانند کلسیم، پتاسیم، فسفر، منیزیم و سدیم اشاره کرد. علاوه بر این، کاکادو یک منبع قابل توجه از فیبرهای رژیمی نیز محسوب می‌شود.

کاهش وزن

آلوی کاکادو

اگر به دنبال یک راه آسان برای کاهش وزن اضافه خود می‌گردید، پیشنهاد می‌دهیم که از این میوه استفاده کنید. آلوی کاکادو به عنوان یک منبع غنی از فیبر می‌تواند روند کاهش وزن در بدن شما را تا حد زیادی تسهیل کند. همان طور که می دانید یکی از مهم‌ترین مشکلات افرادی که رژیم می‌گیرند و با آن رو به رو می‌شوند، احساس گرسنگی است. فیبر از جمله موادی است که دیر هضم می‌شود و به همین دلیل مصرف آن باعث می‌شود تا شما برای ساعت‌ها احساس سیری کنید.

منبع: آسان طب

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.