سلامتی و تندرستی

رازهای زندگی سالم

سلامتی و تندرستی

رازهای زندگی سالم

بافت مو هلندی یک انتخاب فوق العاده زیبا

بافت مو هلندی که در اصطلاح آرایشی با عنوان بافت بوکسور نیز شناخته می‌شود از زیباترین و همچنین منظم‌ترین بافت‌هایی است که دوستداران مدل‌های منظم و اسپرت به آن گرایش دارند. این نوع بافت تا اندازه‌ای شیک و زیباست که حتی می‌توان در مهمانی‌های عصر نیز از این شیوه برای آرایش مو استفاده کرده و امیدوار بود که تا آخرین دقایق، فرم و حالت فوق العاده خود را حفظ خواهد نمود. با توجه به اینکه بافت مو هلندی نیاز به مواد و لوازم خاصی ندارد بر آن شدیم که مراحل انجام آن را در 7 مرحله ساده به علاقمندان آموزش دهیم.

بافت مو هلندی

بافت مو هلندی چیست؟

بافت مو هلندی از بافت ساده سه تایی تبعیت کرده و به دلیل بافته شدن از زیر، حالتی برجسته به خود گرفته و مخصوصا برای موهای روشن یا بلوند می تواند انتخابی فوق العاده زیبا و جذاب باشد. از طرفی به دلیل برجستگی مذکور حتی برای خانم هایی که موهایی تیره رنگ دارند نیز عالی بوده و می تواند بهترین حالت را در موها ایجاد نماید. در این مدل از بافت مو، موها به دو دسته تقسیم شده و دو رشته ضخیم از بافت را در سراسر طول سر خواهیم داشت.

آماده‌سازی قبل از بافت مو هلندی

به یاد داشته باشید که مدل انتخابی شما در شیوه های بافت مو هرچه که باشد باید قبل از هر چیز به آماده سازی موها بپردازید. یعنی باید موها را شستشو داده و کاملا تمیز نمائید. موهای چرب در هر مدل از بافت مو می تواند زیبایی و جذابیت را از موها گرفته و ظاهری ناخوشایند را ایجاد نماید. سپس موها را خشک کرده و در حالی که ریشه موها خشک و ساقه ها نمناک است براشینگ صاف و بدون حالت انجام دهید.

لوازم مورد استفاده در بافت مو هلندی

بافت مو هلندی

  • کش مو مخصوص شینیون
  • شانه دندانه ریز
  • ژل یا کرم مو
  • روبان رنگی
  • اسپری فیکساتور
منبع: آسان طب
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.