سلامتی و تندرستی

رازهای زندگی سالم

سلامتی و تندرستی

رازهای زندگی سالم

کرم مو و قابلیت آبرسانی عالی به ساقه موها

اگر شما نیز جزء آن دسته از افرادی باشید که به سلامت و لطافت موهای خود اهمیت می‌دهند حتما با محصولی به نام کرم مو آشنا هستید. اما بسیاری از افراد با این محصول آشنایی نداشته و ترجیح می‌دهند در هنگام مواجه شدن با مشکلات خشکی و شکنندگی موها، با مراجعه به سالن‌های آرایشی و بهره‌مندی از خدمات ویتامینه مو، به رفع آثار مخرب استفاده از دکلره یا رنگ کردن‌های مکرر موهایشان بپردازند. این مقاله به شما کمک می‌کند با شناخت هر چه بیشتر محصولی به نام کرم مو بتوانید در منزل به سلامت، لطافت و درخشندگی موهای خود کمک شایانی نمائید.

کرم مو

کرم مو چیست؟

کرم مو یک محصول غلیظ همچون کرم مرطوب کننده پوست بوده و مهمترین وظیفه آن، آبرسانی و ویتامینه کردن موها می باشد. از طرفی به دلیل اینکه پس از استفاده نیاز به آبکشی نداشته می تواند نسبت به محصولات مشابه مانند ماسک مو در اولویت قرار گیرد. تاثیر ماسک مو معمولا فوری و آنی می باشد اما کرم مو در دراز مدت می تواند موهایی لطیف، براق و خوش حالت را برای ما به ارمغان بیاورد. کرم مو علاوه بر آبرسانی می تواند موهای آسیب دیده را ترمیم نموده و وضعیت صدمه دیده موها را در ناحیه ساقه، بهبود ببخشد. مواد موجود در این کرم ها معمولا جاذب رطوبت بوده و علاوه بر این همچون لایه ای محافظ از خروج رطوبت و چربی موها جلوگیری می نماید. آسان طب توجه شما را به برخی از بهترین محصولات کرم مو جلب می نماید.

انواع کرم مو با عصاره گیاهان یا میوه‌ها

کرم مو

این نوع از کرم های مو می توانند در مدت زمانی کوتاه نسبت به احیاء موهای خشک و شکننده اقدام نمایند. از طرفی می توانند موهایی را که به طور طبیعی بسیار نازک و حساس هستند را تقویت نموده و ویتامینه کنند. مواد تشکیل دهنده این نوع از کرم مو به شدت آبرسان و یا جاذب رطوبت بوده و لطافتی چشمگیر و موثر را برای موهای خشک و زبر به ارمغان خواهد آورد. استفاده از این کرم مو می تواند به طور روزانه انجام شده و تاثیراتی طولانی مدت را به همراه خواهد داشت.

منبع: آسان طب

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.