سلامتی و تندرستی

رازهای زندگی سالم

سلامتی و تندرستی

رازهای زندگی سالم

لوسیون بدن و احساس طراوت و تازگی در پوست

در دنیای وسیع آرایش و زیبایی، گاه به گاه با اصطلاحاتی جالب مانند لوسیون یا انواع کرم بدن مواجه می‌شویم که باید جهت فرا گرفتن کاربرد آن یا تفاوت‌های اساسی که میان انواع مختلف این محصولات وجود دارد بیشتر بدانیم. پرداختن به این موضوع که هر یک برای پوست بدن ما چه نوع مراقبتی انجام می‌دهند امری است مهم و ضروری که در این مقاله با آن آشنا خواهید شد. در ابتدا با تعریف صحیح لوسیون شروع کرده تا ویژگی‌های یک محصول مرغوب را شناخته و بتوانیم به شکلی صحیح در مراقبت از پوست صورت و بدن خود بشتابیم.

لوسیون

لوسیون بدن چیست و چه کاربردی دارد؟

لوسیون یک واژه فرانسوی است که جهت استفاده مستقیم بر روی پوست ساخته شده تا رطوبت مورد نیاز را برای پوست تامین نموده و بدین ترتیب بتواند اصطکاک غیر ضروری را در پوست صورت و بدن از میان بردارد. لوسیون از پخش یا ترکیب شدن یک مایع مانند روغن در یک مایع دیگر مانند آب تشکیل می شود. اگر میزان آب موجود در این ترکیب از میزان روغن در آن بیشتر باشد به آن لوسیون گفته می شود و در حالتی دیگر اگر شرایط بر عکس شده و مقدار روغن از آب بیشتر باشد به آن کرم خواهیم گفت. بنابر این تعریف می توان به سادگی نتیجه گرفت که محصول لوسیون وظیفه آبرسانی به پوست را بر عهده داشته و در هیدراته نمودن پوست بر انواع کرم زیبایی برتری دارد. حال می توان به وظایف اصلی لوسیون پرداخته تا شناختی وسیع تر از این محصول در چگونگی مراقیت پوست داشته باشیم. آسان طب از شما دعوت می کند ادامه این مقاله را با دقت مطالعه فرمائید.

5 مورد از وظایف لوسیون بدن

لوسیون

شفافیت و درخشندگی پوست: لوسیون بدن می تواند حالتی از درخشندگی یا شفافیت را در پوست بدن ایجاد نماید. در ترکیبات این محصول معمولا از مواد روشن کننده پوست کمک گرفته و همچنین برخی از این محصولات حاوی ترکیبات اسکراب هستند که نقش لایه برداری سطحی پوست را بر عهده خواهند گرفت.

منبع: آسان طب

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.