سلامتی و تندرستی

رازهای زندگی سالم

سلامتی و تندرستی

رازهای زندگی سالم

میکاپ اروپایی مخصوص خانم‌های امروزی و شیک

یکی از زیباترین سبک‌ها برای آرایش چهره، میکاپ اروپایی بوده که بیشترین توجه و تمرکز در این سبک، بر روی سلامت و زیبایی پوست و موها بوده و از کمترین مواد آرایشی جهت زیباسازی چهره استفاده خواهد شد. شیوه استفاده از رنگ‎‌ها در میکاپ اروپایی از حالت و ملاحت طبیعی فرم چهره تاثیر گرفته و میکاپ آرتیست با ایجاد تغییراتی اندک در صورت شخص باعث به وجود آوردن بیشترین میزان زیبایی خواهد شد. در این مقاله به بررسی میکاپ اروپایی پرداخته و مشخصات یک آرایش اصیل اروپایی را بازگو می‌نمائیم.

میکاپ اروپایی

میکاپ اروپایی برای خانم‌های خوش سلیقه

با توجه به این نکته که در میکاپ اروپایی بیشترین تمرکز در مرحله زیرسازی وجود خواهد داشت باید بدانیم که استفاده از رنگ های آرایشی در این شیوه بسیار محتاطانه و ملایم خواهد بود. چنین امری سبب ساز چهره ای لطیف همراه با آرایشی لایت و محو بوده و همین نکته به معنای این است که طرفداران این سبک آرایشی را خانم های خوش سلیقه و شیک تشکیل خواهند داد. رنگ ها در این سبک بیشتر شبیه به رنگ های آرایش بهاری بوده و تمایل به رنگ گلگون یا مهتابی چهره خواهند داشت. بهترین حالت در میکاپ اروپایی استفاده سطحی از انواع کرم پودر یا پودر فیکس بوده و بهتر است از هرگونه مدل های فانتزی در آن اجتناب شود. آسان طب از علاقمندان به این سبک آرایشی دعوت می کند ادامه مقاله را مطالعه فرمایند.

میکاپ اروپایی و درخشندگی ملایم رژلب

میکاپ اروپایی

در یک میکاپ اروپایی به هیچ وجه مجاز نیستیم از رنگ های تند برای آرایش لب ها استفاده نمائیم بلکه زیباترین رنگ های رژلب در این آرایش همانند رنگ طبیعی گل ها و شکوفه های بهاری بوده و باید درخشندگی ملایمی در این ناحیه ایجاد نمایند. هدف ما از این میکاپ نشان دادن زیبایی های طبیعی صورت می باشد بنابراین بهتر است از هرگونه رنگی که در چهره سبب حالت ماسک گونه ایجاد کند پرهیز نمائیم.

منبع: آسان طب

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.