سلامتی و تندرستی

رازهای زندگی سالم

سلامتی و تندرستی

رازهای زندگی سالم

نمک لایه بردار راهکاری آسان جهت شادابی پوست

نمک لایه بردار که در بسیاری از مواقع با عنوان نمک حمام شناخته می‌شود دارای شهرتی جهانی بوده و از زمان‌هایی بسیار دور دارای خاصیتی درمانی جهت مداوای برخی از بیماریهای پوستی یا عضلانی بوده است. نمک لایه بردار پوست می‌تواند کمک شایانی به زیبایی پوست کرده و بسیاری از ضایعات پوستی را بدون در بر داشتن هزینه‌های سرسام آور از بین ببرد. از طرفی تهیه و استفاده از نمک لایه بردار فوق العاده آسان بوده و همگان می‌توانند این روش از لایه برداری خانگی پوست را در لیست برنامه‌های هفتگی خود قرار دهند.

نمک لایه بردار

درباره نمک لایه بردار چه می‌دانید؟

نمک لایه بردار یا نمک حمام در واقع به مواد کریستالی جامد که حاوی مواد معدنی مناسب و مفید برای پوست می باشد، گفته می شود. این کریستال ها خواصی تمیز کننده و ضد عفونی کننده داشته و در صورت استفاده از آنها به شکلی تکنیکی می توان از اثرات لایه برداری آنها به شکلی کاملا سرعتی کمک گرفت. نمک لایه بردار پوست معمولا حاوی مواد معدنی موجود در چشمه های طبیعی آب گرم می باشند که شامل کلرید سدیم (نمک خوراکی)، سولفات منیزیم، بوراکس، جوش شیرین (بی کربنات سدیم) و… است.

فواید نمک لایه بردار چیست؟

نمک لایه بردار

فواید نمک لایه بردار برای پوست بسیار بوده و علاوه بر این دارای خاصیت تمدد اعصاب و تمرکزی جالب در فکر و تخیلات افراد خواهد شد. در ادامه اشاره ای اجمالی به تمامی خواص این نوع از نمک برای بدن و پوست انسان خواهیم داشت:

  • رفع تنش و افزایش جریان خون در سطح پوست
  • رفع دردهای عضلانی، کشیدگی عضلات و آسیب های ورزشی
  • تسکین درد و رفع اسپاسم عضلات
  • باز کردن منافذ پوستی و دفع سموم
  • رفع خشکی های اکتسابی پوست
  • کمک به بهبود خاصیت ارتجاعی پوست
منبع: آسان طب
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.