سلامتی و تندرستی

رازهای زندگی سالم

سلامتی و تندرستی

رازهای زندگی سالم

آرایش روز و توجهی ویژه به رنگ گلگون پوست

آیا تا به حال با اصطلاح آرایش روز مواجه شده‌اید؟ و آیا می‌دانید که یک میکاپ مناسب در روشنایی روز دارای چه ویژگی‌ها و مشخصاتی می‌باشد؟ در دنیای آرایش و زیبایی تبعیت کردن از اصول کلاسیک آرایشی دارای اهمیتی ویژه بوده و هر خانمی که خواهان یک میکاپ بی‌نقص بر چهره خود است باید طبق این مقررات و به شیوه‌ای حرفه‌ای عمل نماید. در این مقاله قصد داریم شما را با آرایش روز که از پرطرفدارترین انواع میکاپ بوده آشنا سازیم و تمامی فوت و فن‌های آن را به شما آموزش دهیم.

آرایش روز

آرایش روز چگونه تعریف می‌شود؟

آرایش روز بر مبنای روشنایی روز تعریف شده و به معنای وضوح بیشتر چهره در نور طبیعی خورشید می باشد، بنابر این اصل باید توجه داشت که در میکاپ روزانه نباید از رنگ هایی متضاد با رنگ های طبیعی چهره استفاده نمود چرا که صورت انسان را از حالت طبیعی و ملاحت خدادادی آن خارج خواهد ساخت. اگر بخواهیم یک قاعده کلی را برای آرایش روز در نظر بگیریم باید بگوییم که بیشترین تاکید و تمرکز در این نوع از میکاپ، بر رنگ زیبا و گلگون پوست بوده و باید برای ایجاد چنین حالتی از بهترین انواع کرم پودر یا ضد آفتاب استفاده نمود.

آرایش روز برای چشم‌ها

آرایش روز

لایت و ملایم بودن میکاپ چشم ها در آرایش روز دارای اهمیتی بالا می باشد. خانم ها برای میکاپ روزانه خود باید از رنگ هایی همچون گلبهی، صورتی ملایم، یاسی و شامپانی برای سایه چشم خود استفاده نمایند و تا حد ممکن از کشیدن خط چشم پرهیز نموده و به جای آن از انواع ریمل های مرغوب و حجم دهنده استفاده نمایند. اگر به هر دلیلی علاقمند و متعهد به کشیدن خط چشم هستید باید بدانید که خط چشم مناسب در روز باید بسیار ظریف و کوتاه بوده و از خطوط طبیعی چشم های شما بیرون نزند.

منبع: آسان طب

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.