سلامتی و تندرستی

رازهای زندگی سالم

سلامتی و تندرستی

رازهای زندگی سالم

استایل بهاری خانم‌ها و ظاهری شیک و باوقار

با پایان یافتن فصل زمستان، ظاهر ما نیز باید یک استایل بهاری به خود گرفته و با به کارگیری اصول مد در هماهنگ‌سازی رنگ، جنس و طرح، بتوان یک جذابیت و شیک‌پوشی متناسب با این فصل زیبا را در چهره و نوع پوشش خود ایجاد نمائیم. در این مقاله به موضوعات مرتبط با استایل بهاری پرداخته و بایدها و نبایدهای مرتبط با آن را بیان خواهیم نمود.

استایل بهاری

استایل بهاری چگونه باید هماهنگ شود؟

در اولین ماه بهار باید به این موضوع توجه داشت که هوا همچنان سرد است اما این سرما دارای تفاوت هایی فاحش با سرمای زمستان خواهد بود. بنابراین نباید از لباس هایی مخصوص زمستان استفاده نمود و از طرفی نباید از لباس های نازک تابستانی کمک گرفت. در غیر اینصورت شما از قوانین و اصول مد خارج شده اید و ظاهر شما فاقد جذابیت یک فرد شیک پوش خواهد بود. بنابراین کلیه پالتوهای ضخیم، ساپورت های پشمی، جوراب های زمستانی و بوت های ساق بلند را از دسترس خارج کرده و برای جایگزین کردن آنها جهت استایل بهاری خود از لباسهایی مناسب فصل بهار که در ادامه شرح خواهیم داد استفاده نمائید. باید بدانید که برای آراستگی استایل خود در هر فصلی باید به چهار نکته توجه نمائید. آسان طب توجه شما را به این چهار نکته جلب می نماید:

1. رنگ های مخصوص استایل بهاری: که از رنگهای طبیعی و زیبای این فصل الهام گرفته شده اند.

2. پارچه های مخصوص استایل بهاری: که مطابق با دمای هوا در فصل بهار انتخاب خواهند شد.

3. طرح های مخصوص استایل بهاری: که همچون طبیعت ملایم و معتدل این فصل دارای خصلتی میانه و متعادل می باشد.

4. تزئینات مکمل استایل بهاری: که شیطنتی لطیف همچون فصل بهار خواهد داشت.

رنگ های مناسب برای استایل بهاری چیست؟

استایل بهاری

رنگ هایی شیک، ملایم و بهاری برای استایل بهاری شما معمولا شامل آبی لاجوردی، سبز کاهویی، آبی پاستلی، قرمز گوجه ای، سرخابی مات، یشمی، صورتی ملایم، کرم پودری مات و… می باشد. باید توجه داشته باشید که اگر استایل بهاری شما با استفاده از رنگ های خنثی هماهنگ سازی شده باشد باید از یک رنگ زنده و جاندار مانند قرمز، زرد یا سرخابی برای شاداب و سرزنده نمودن استایل بهاری خود در تزئیناتی مکمل مانند کفش یا کیف خود استفاده نمائید.

منبع: آسان طب

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.