سلامتی و تندرستی

رازهای زندگی سالم

سلامتی و تندرستی

رازهای زندگی سالم

نکات طلایی جهت برخورد با افراد خودشیفته و مغرور

برخورد با افراد مغرور می‌تواند فوق العاده خسته کننده باشد، چنین فردی ضعف و اعتقاد را پذیرا نیست یا حداقل به سادگی نمی‌پذیرد! همه‌ی ما می‌‌توانیم در زندگی شخصی خود بارها و بارها مغرور باشیم اما معاشرت یا برخورد با افراد مغرور یک بحث جداست، برخورد با افراد مغرور دارای نکات و ریزه‌کاری‌هایی است که ما در اینجا نکاتی در این‌باره را با شما همراهان گرامی به اشتراک می‌گذاریم.

افراد مغرور

مرزهای گفتگو را با افراد مغرور مشخص کنید

قبل از شروع گفتگو با یک فرد مغرور، واضح و مشخص انتخاب کنید در مورد چه چیزی می‌خواهید گفتگو کنید برای مثال فرض کنید می‌خواهید با رییس خود در مورد سیاست‌های پرداخت حقوق، بررسی عملکرد و افزایش حقوق صحبت کنید واضح و بدون رفتن به حواشی موضوع مورد نظر خود را بیان کنید.

بگویید: من می‌خواهم با شما درباره‌ی بررسی عملکردم و سیاست‌های افزایش حقوق با شما صحبت کنم.

از ارتباط‌های موضوع با دیگر موضوعات برای هدایت مکالمه استفاده کنید

افراد مغرور

اگر در گفتگو با افراد مغرور گیر کرده‎اید سعی کنید گفتگو در مورد موضوع ناخوشایند را کوتاه انجام دهید، البته به قدری کوتاه که جلوه‌ی بدی نداشته باشد و موضوع را به یک موضوع دیگر تغییر دهید با این روش، گفتگو کمی پیش می‌رود. بعنوان مثال وقتی کارفرمای شما، تقاضایی دارد که با قانون سازگار نیست مستقیم به او نه نگویید و بهتر است در جواب از محدودیت‌های قانونی و عواقب انجام آن کار صحبت کنید.

منبع: آسان طب

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.